Rychlost rekonstrukcí není možné svádět pouze na magistrát

Rychlost rekonstrukcí není možné svádět pouze na magistrát

“Musíme to opravit, omlouváme se za komplikace.” Tohle je spojení, které nerad čte při cestování autem či MHD nikdo z nás. Ale leckdy to bohužel jinak nejde.

Mluví-li někdo o “taktovce magistrátních organizací”, je dobré říci, že jde hlavně o Technickou správu komunikací - tedy TSK. A každá městská část má v této organizaci svého přidělence - Praha 8 máme společného s Prahou 9, Letňany a dalšími oblastmi na severovýchodě Prahy. Pokud touto cestou s TSK vedení naší městské části neumí komunikovat, tedy vznášet legitimní dotazy na stav a plán oprav v naší městské části a také po něm požadovat informace o zpoždění, je to prostě chyba. Není pak možné házet chybu na jiné. I když to bývá nejjednodušší.

Praha 8 dopravní investice potřebuje, o tom není třeba diskutovat. Poslední velká investice byla dokončena v roce 2018, kdy se opravoval Zenklova ulice. Prosecká ulice se opravuje v současné době - a je pravdou, že dopravní situace v horní části Libně momentálně není dobrá – tramvaje stojí, a objízdné trasy příliš nefungují. Ale co dál? Proč městská část neurguje rekonstrukce?

Ano, vždycky to jde naplánovat jinak, a po bitvě je každý generál. Nicméně bych vedení městské části poradil, aby se naučili s magistrátem i magistrátními organizacemi komunikovat i sami. Občas stačí zvednout telefon. Nebo napsat email. V každém případě ale k tématu dopravních staveb a rekonstrukcí přistupovat aktivně.

Sdílení je aktem lásky

Další podobné články