
Nová trať bude vedena z obratiště Nádraží Podbaba na sever Podbabskou ulicí, ve shodné trase s další připravovanou tratí Nádraží Podbaba – Suchdol. Na úrovni severního ostrohu Císařského ostrova se trať do Bohnic bude odpojovat od trati do Suchdola a po novém mostě přes Vltavu bude směřovat do Podhoří. Zde se počítá s párem zastávek sloužících k obsluze plánovaného nového vstupu do Zoo Praha. Z Podhoří bude tramvajová trať pokračovat tunelem do Bohnic, kde se napojí do uliční sítě portálem v Mazurské ulici, a kde také vznikne pár zastávek Poliklinika Mazurská. Tramvajová trať poté odbočí na jih do Lodžské ulice a následně se v ulici K Pazderkám napojí na připravovanou trať Kobylisy – Bohnice.
Zahájení výstavby této tramvajové tratě připadá do úvahy nejdříve v roce 2030, její zprovoznění lze očekávat v roce 2034.
Tramvajový okruh
Plánovaný tramvajový okruh propojí čtveřici nádraží - Podbabu, Dejvice, Smíchovské nádraží a Eden, a také všechny linky metra. V současné době chybí 19 kilometrů tramvajových tratí k jeho dokončení. Celkové náklady odhadují Piráti na 14 miliard korun. Projekt by podle nich mohl být dokončen v roce 2035. Okruh by měl nabídnout alternativu k autům - na jihu například k jízdě po Jižní spojce.