„Přicházíme s konkrétním plánem, jak Česko nakopnout. Chceme moderní stát, který funguje pro lidi, ne pro staré struktury. Snížíme daně rodinám, zajistíme dostupnější bydlení a zatočíme s korupcí. Tyto volby jsou o tom, jestli budeme dál přešlapovat na místě, nebo uděláme krok ke svobodné, moderní a prosperující zemi,“ uvedl předseda Pirátů a celostátní lídr Zdeněk Hřib.

„Chceme, aby 90 procent rodin mělo víc peněz v peněžence díky nižším daním a levnějším základním potřebám. Zajistíme 200 tisíc nových domovů, aby bydlení nebylo luxus, ale samozřejmost. Zjednodušíme výstavbu, podpoříme družstva a férové nájmy, aby si mladí i senioři mohli dovolit vlastní domov. Tvrdě zatočíme s korupcí a daňovými úniky velkých firem, aby peníze zůstávaly tam, kde mají – u poctivých lidí a v kvalitních službách. Zastavíme rozkrádání zdravotnictví a zajistíme dostupné lékaře a zubaře v každém okrese. Zmodernizujeme stát – zdigitalizujeme úřady, zapojíme špičkové odborníky a zajistíme špičkové vzdělání bez školného. Posílíme obranu a bezpečnost, aby Česko bylo silné doma i v Evropě. Jsme jedinou liberální silou, která má odvahu a plán posunout Česko dopředu. Pokud lidé chtějí změnu, která bude opravdu cítit v jejich peněžence i každodenním životě, mají ji s Piráty na dosah,“ řekl Hřib.

Do přípravy kampaně Piráti zapojili špičkové odborníky z Česka i zahraničí. Na kampani spolupracují odborníci z agentury Werk Camp, včetně jejího šéfa Martina Přikryla, který se podílel i na prezidentské kampani Petra Pavla. Mezinárodní rozměr přináší britský politický stratég Paul Hilder, jehož tým staví na datech a analýzách.

Nakopneme to!

YT_poster_v_SVynkFZVyPs
Spuštěním videa dojde k načtení obsahu třetích stran z portálu YouTube.